Translate

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ


Το μήνυμα αυτό αφορά τους φίλους και τις φίλες μου που ζούν στα Μάλια της Κρήτης αλλά και όποιον επισκεπτεται αυτό το ιστολόγιο. Έστησα λοιπόν αυτό το νέο blog που το ονόμασα MALIA CRETE UNIVERSAL PHOTO CLUB και όπου θα βρίσκετε φωτογραφίες από φωτογραφικό μου αρχείο για τα Μάλια του παλιού καιρού αλλα και για τα σύγχρονα Μάλια. Φυσικά όποιος φίλος , φίλη , όποιος επισκέπτης ή επισκέπτρια έχει κάποιες φωτογραφίες των Μαλίων - και κυρίως παλιές - μπορεί να μου τις στέλνει ηλεκτρονικά στο e-mail μου kongrek@gmail.com . Η ηλεκτρονική διεύθυνση του blog είναι http://malia-photoclub.blogspot.gr/ . Ήδη έχω κάνει κάποιες αναρτήσεις με παλιές φωτογραφίες που πιστεύω να τις βρείτε ενδιαφέρουσες και έπεται συνέχεια...Καλώς σας βρήκα λοιπόν....
Κων/νος Γραικιώτης
24.7.2013




ΤΟ ΓΡΑΦΙΚΟ ΜΑΣ ΝΗΣΑΚΙ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΟΝ ΠΕΡΙΒΟΛΟ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟΥ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΟΣ

Sirens Beach & Village

2 σχόλια: